شناسهٔ خبر: 175895 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

کلنگ عملیات اجرایی احداث یک هزار واحد مسکونی در جیرفت به زمین زده شد

جنوب کرمان کلنگ زنی مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان از آغاز عملیات اجرایی احداث یک هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن با اعتبار ۱۰ هزار میلیارد ریال در شهر جیرفت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری راه و شهرسازی (جنوب کرمان)، ابراهیم امیری مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان اظهار کرد: در راستای طرح نهضت ملی مسکن کلنگ آغاز عملیات اجرایی یک هزار واحد مسکونی با اعتبار۱۰ هزار میلیارد ریال در سایت جنب جهادکشاورزی جیرفت به زمین زده شد.

وی ادامه داد: این سایت ۶۴۶ واحدی است و همچنین سایتی دیگری در پشت سیلوی جیرفت به صورت ۳۷۴ واحدی است  که کلنگ آن هم به زمین زده شد.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان افزود: سهم واریزی متقاضیان طبق ضوابط مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال بوده است و تلاش داریم با واحدپذیری کمتر برای رفاه مردم بحث ویلاسازی را در دستور کار داشته باشیم.

امیری عنوان کرد: تلاش داریم تا در آینده نه چندان دور متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در جنوب کرمان به صورت ویلاسازی صاحب خانه شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان توضیح داد: این زمین متعلق به سازمان جهادکشاورزی جیرفت بوده که در راستای ماده ۱۰ و ۱۲ قانون جهش ملی مسکن به تملک اداره کل راه و شهرسازی درآمده تا اقدام به احداث مسکن مهر کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان این مراسم با حضور رحمان جلالی معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان، بهنام سعیدی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس، بلندنظر فرماندار جبرفت، امیری مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان، احمدپور مدیرکل سازمان جهادکشاورزی، مدیرکل منابع طبیعی جنوب کرمان و مسئولان نظامی و انتظامی شهرستان جیرفت برگزار شد.